Zabalte zboží a pošlete nám jej na adresu naší provozovny: Lípová 1242/2b, 683 01 Rousínov. Samozřejmě nám ho můžete také osobně přivézt, bydlíte-li poblíž. K balíku prosím přiložte fakturu, doklad o zakoupení a dopis, ve kterém popíšete:
- jaká je vada zboží a jak se projevuje;
- zda chcete vadu opravit, vyměnit zboží či jeho součást, odstoupit od smlouvy nebo získat přiměřenou slevu;
- uveďte jméno a adresu (ideálně připište i telefon a e-mail, ať se s Vámi můžeme spojit rychleji).
Jakmile od Vás reklamaci obdržíme, začneme vše okamžitě vyřizovat.
Pokud se spokojíte s přiměřenou slevou, bude nám stačit, že vadu prokazatelně nafotíte, nebo natočíte na video. Dokumenty pošlete na náš e-mail info@woodever.cz (poštou dokumenty nezasílejte). Přidejte ale všechny informace uvedené v čl. 4.2. a čl. 4.3. I když máme fotky a videa rádi, někdy to nestačí k tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit. Dáme vám proto ihned vědět, zda zboží i přesto potřebujeme vidět osobně a domluvíme se s vámi na dalším postupu. V takovém případě bude v době, kdy nebudeme mít zboží u sebe, lhůta pro vyřízení reklamace pozastavena.
Náklady na reklamaci (poštovné) hradíte nejprve Vy. Pokud zjistíme, že je vaše reklamace oprávněná, náklady Vám na základě Vámi předloženého (vyfoceného) dokladu zpětně proplatíme.